Річний договір сервісу, 2 обслуговування в рік. Ціна вказана за річний контракт.
Оптимальний варіант для підтримки в робочому стані дверей з невеликою інтенсивністю роботи (наприклад, у невеликих магазинах, офісах).
Режим роботи 9:00-18:00, пн-пт
Кількість планових сервісних обслуговувань на рік - 2
Позапланові виїзди - оплачуються окремо
Обслуговування за рисою міста - оплачується окремо
Скидка на запчасти и материалы - отсутствует
Время реагирования на вызов - 36 часов (за чертой городов, где присутствуют сервисные центры, время может быть увеличено)
Работы, входящие в сервисное обслуживание:
- Проверка степени износа механических узлов и деталей, своевременная их замена.
- Регулировка роликов прижимных.
- Проверка состояния направляющих створок дверей.
- Проверка натяжения зубчатого ремня.
- Протяжка болтов крепления.
- Протяжка боковых упоров и их регулирование.
- Регулировка подвижных створок дверей с тремя степенями свободы.
- Проверка состояния уплотнителей, их герметичности.
- Регулювання паралельності стулок дверей при закритті.
- Регулювання замку закриття.
- Перевірка стану електричних з'єднань, джгутів і запобігання їх контакту з рухомими частинами приводу.
- Перевірка і регулювання роботи внутрішніх та зовнішніх датчиків руху (радарів).
- Перевірка роботи бар'єрів безпеки (фотоелементів).
- Перевірка і регулювання чутливості реверсу приводу.
- Регулювання часу перебування двері у відкритому стані.
- Перевірка аварійного відключення приводу і підключення пожежної сигналізації.
- Програмування параметрів руху дверей (швидкість, гальмування, регулювання, зимовий режим, тестування і т. д. за допомогою сервісного комп'ютера).
- Зміна конфігурації приводу за бажанням замовника.
- Навчання та інструктаж персоналу