Річний договір сервісу, 4 обслуговування на рік. Ціна зазначена за річний договір.
Забезпечує підтримку у робочому стані дверей з великою інтенсивністю роботи (наприклад, у супермаркетах, бізнес-центрах і т.д.).
Режим роботи - 9:00-18:00, пн-пт
Кількість планових сервісних обслуговувань на рік - 4
Вартість позапланових виїздів - оплачується окремо
Обслуговування за межею міста - оплачується окремо
Знижка на запчастини та матеріали - до 10%
Час реакції на виклик - 24 години (за межею міст, де присутні сервісні центри, час може бути збільшений)
Роботи, що входять до сервісного обслуговування:
- Перевірка ступеня зносу механічних вузлів і деталей і своєчасна їх заміна.
- Регулювання роликів притискних.
- Перевірка стану направляючих стулок дверей.
- Перевірка натягу зубчастого ременя.
- Протяжка болтів кріплення.
- Протяжка бічних упорів і їх регулювання.
- Регулювання рухомих стулок дверей за трьома ступенями свободи.
- Перевірка стану ущільнювачів, їх герметичності.
- Регулювання паралельності стулок дверей при закритті.
- Регулювання замку закриття.
- Перевірка стану електричних з'єднань, джгутів і запобігання контакту їх з рухомими частинами приводу.
- Перевірка і регулювання роботи внутрішніх і зовнішніх датчиків руху (радарів).
- Перевірка роботи бар'єрів безпеки (фотоелементів).
- Перевірка і регулювання чутливості реверсу приводу.
- Регулювання часу знаходження двері у відкритому стані.
- Перевірка аварійного відключення приводу і підключення пожежної сигналізації.
- Програмування параметрів руху двері (швидкість, гальмування, регулювання зимовий режим, тестування і т.д. за допомогою сервісного комп'ютера).
- Зміна конфігурації приводу за бажанням замовника.
- Навчання та інструктаж персоналу