Кошик
11 відгуків
Автоматичні ворота, двері що заощаджують ваші кошти
Контакти
+380 (67) 630-13-24
автоматичні та медичні двері
+380 (67) 630-62-62
швидкістні та промислові ворота
+380 (67) 628-12-11
Сервісне обслуговування
+380 (67) 563-92-15
Енергоощадження авт. дверей і воріт
Parkan.ua
Немировський Ігор, Буйновський Денис, Азза Олександр, Подколзін Дмитро
вул. Красицького 31, Київ, Україна
parkan.uainfo@parkan.ua
  • emailinfo@parkan.ua
  • viber+380676301324

Коди помилок (несправностей) автоматичних розсувних дверей Geze

Коди помилок (несправностей) автоматичних розсувних дверей Geze

Повідомлення про поточні помилки виводяться на дисплейному перемикачі DPS кожні 10 сек.

Окрім цього помилки фіксуються у пам'яті пристрою керування Er та oE.

У нас ви можете придбати оригінальні запчастини до автоматичних дверей Geze. І отримати консультацію щодо ремонту.

 

 

 

Коди помилок, перелік:

01 - 24В - помилка блоку керування

02 - 12В, DCU100 - помилка блоку керування

03 - 230В - відсутність основного живлення

07 - Пожежна тривога - сигнал від датчика диму або відсутня напруга (DCU1-T30)

08 - Пожежна тривога - сигнал від датчика диму (DCU1-RD)

10 - Імпульсний генератор - помилковий сигнал з імпульсного генератора

11 - Коротке замикання - DCU 100 занадто велика сила тока на двигуні 1

12 - Мотор - DCU 100 несправний двигун 1

13 - SIS1 - датчик безпеки ЗАЧИНЕНО 1 несправний або активний довше за 4 хв.

14 - MPS - помилка механічного програмного перемикача

15 - DPS - помилка дисплейного програмного перемикача

16 - Замок - замок не зачиняється

17 - Замок - замок не відчиняється

18 - Замок - повідомлення про зачинення та відчинення замка надходять одночасно

19 - SIS2 - датчик безпеки ЗАЧИНЕНО 2 несправний або активний довше за 4 хв.

25 - Відчинення - перешкода під час відчинення (DCU1-2M)

26 - Ініціалізація - не досягнена ширина, що визначена під час навчання

27 - SIO1, SIO2 - датчик безпеки ВІДЧИНЕНО (SIO1 або SIO2) або сенсор Break Out (DCU1-BO) активний

28 - Реле двигуна на DCU 100 - помилка реле двигуна на основній платі

29 - SIO2 - SIO2 або сенсор Break Out (DCU1-BO) несправний або активний довше за 4 хв.

32 - саботаж - активний антисаботажний контакт

33 - Система тамбура - другорядний контрольний блок не відповідає (DCU1)

34 - TPS - помилка кнопкового програмного перемикача

35 - Аптека - режим АПТЕКА активний довше за 4 хв.

36 - Контрольний блок - помилка резервування контрольного блоку

37 - KI1 - датчик руху несправний або активний довше за 4 хв.

38 - KI2 - датчик руху несправний або активний довше за 4 хв. (DCU1-2M)

39 - KA - контактний датчик КА активний довше за 4 хв.

40 - KB - контактний датчик КВ активний довше за 4 хв.

41 - SIO1 - SIO1 або сенсор Break Out (DCU1-BO) несправний або активний довше за 4 хв.

42 - NOTVER - активована кнопка аварійного зачинення

44 - STOP - STOP-контакт на терміналі 15 активований (DCU1)

45 - Перегрів - температура мотора або блока керування більша за 110°C

46 - Температурний датчик - температурний датчик двигуна несправний

47 - Температурний датчик - температурний датчик блока керування несправний

48 - Перегрів - температура мотора або блока керування більша за 115°C

50 - DCU1-T30 - помилка тестування розширення DCU1-T30 (DCU1-T30)

60 - DCU100 - помилка на основній платі

61 - Батарея - батарея розряджена

63 - Програмне забезпечення - ПЗ основної плати не відповідає ПЗ додаткової плати (DCU1-2M)

64 - Відчинення - при тестуванні двері не відчиняються у заданий час (DCU1-2M)

65 - Програмна помилка - програмна помилка на основній платі (DCU1-2M)

70 - DCU101 - помилка на додатковій платі (DCU1-2M)

71 - Коротке замикання на DCU 101 - занадто велика сила тока на двигуні 2(DCU1-2M)

72 - Мотор DCU 101 - несправний двигун (DCU1-2M)

75 - Перегрів - температура мотора або блока керування DCU 101 більша за 110°C(DCU1-2M)

77 - Температурний датчик - температурний датчик DCU101 несправний (DCU1-2M)

78 - Перегрів - температура мотора або блока керування DCU 101 більша за 115°C(DCU1-2M)

79 - Реле двигуна на DCU 101 - помилка реле двигуна на додатковій платі (DCU1-2M)

90 - Блок керування - блок керування несправний

91 - Імпульсний датчик двигуна - відсутній сигнал від імпульсного датчика

х.х - Позиція - не визначається кінцева позиція (точка у лівому сегменті)

хх. - Сервіс - необхідне сервісне обслуговування (точка у правому сегменті)

EL - Навчання - помилка під час навчання

8.8 - DPS немає зв'язку між блоком керування та DPS

Інші статті
  • Чому варто віддати перевагу промисловим високошвидкісним воротам, а не звичайним секційним?
    Чому варто віддати перевагу промисловим високошвидкісним воротам, а не звичайним секційним?
    Правильний вибір обладнання часто є визначальним для його подальшого надійного застосування, і промислові ворота не виключення. Не все, що відчиняється вручну чи навіть автоматично, підходить саме для вас, для конкретно ваших задач, відповідають вашим експлуатаційним особливостям та інтенсивності роботи, як і своєму призначенню. Якісні ворота - це не витрати, а капітальна інвестиція, яка повинна стати активом для вашого бізнесу.
    Повна версія статті
  • Як високошвидкісні ворота EFAFLEX можуть вплинути на енергоефективність?
    Як високошвидкісні ворота EFAFLEX можуть вплинути на енергоефективність?
    Концепція сталого розвитку (англ. sustainability) стає все актуальнішою. Як, з огляду на це, швидкісні ворота EFAFLEX можуть вплинути на енергоефективність? Сталий розвиток, або уникнення виснаження природних ресурсів світу для підтримки екологічного балансу, є основою сучасної промисловості з точки зору того, як продукція проектується та використовується для отримання максимальної користі. Це є основою розробок промислових воріт в EFAFLEX з 1974 року!
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner