Фасад і двері є зовнішністю будівлі, по якій так чи інакше люди складають враження про те, що знаходиться всередині.
При розробці концепції магазину багато уваги приділяють вітринам і вивісці, але чому ми не замислюємось про те, що саме двері - це те, що людина бачить найближче, коли заходить всередину?
Ось декілька способів, якими вхідні двері можуть підвищити прибуток магазину:
У які двері найпростіше і найприємніше зайти? Проста і очевидна відповідь - у відчинені двері. Коли двері відчинені, людині не потрібно докладати ніяких зусиль, щоб потрапити всередину. А якщо немає можливості постійно тримати двері відчиненими, варто зробити так, щоб вони були якомога менше помітними - в ідеалі прозорими (цільноскляними) і автоматичними.
Є багато варіантів розміщення реклами:
Оскільки фасад є “обличчям” магазину, за ним складається перше враження. І якщо на вході будуть знаходитись розбовтані металопластикові двері з затертою ручкою, вони зіпсують все враження покупців від гарного оформлення інтер’єру та вітрин.
Ми надаємо фахову консультацію по проектуванню підбору автоматичних дверей. Звертайтесь до PARKAN.UA